onsdag 28 mars 2012

Chocolateeee

Hallohallo!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, haft matte och yrkesämne.
Nästa vecka har vi matte prov på två kapitel, de e typ 80 sidor i matteboken, lycka till med att komma ihåg allt de liksom...
IALLAFALL, just nu på yrkesämnes lektionerna så håller vi på med våra hörn (orkar inte förklara vad det e så ni får leva med att inte riktigt fatta) så jag håller på å bli värsta målar proffset.. xD

Efter skolan idag gick jag och Sanna på stan en stund och innan vi satte oss på bussen så köpte vi glass! Det blev en av dom nya Magnum glassarna, och JÄVLAR va go den va! Jag rekomenderar den starkt om du älskar choklad som jag gör, hehe. MAGNUM INFINITY CHOCOLATE heter den :D


Nu ska jag kolla på resten av Big Brother och kanske käka (choklad) cup cake, hähää. Ni (typ 4 pers) får ha det så bra så länge (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar