lördag 24 mars 2012

Störtlopp hela vägen inte en sväng

Hej!
Jag har precis kommit ut ur duschen efter en super härlig dag med min pojkvän ute i slalombackarna. Inga skador förutom något blåmärke och lite blödande fingrar efter att ha skärt sig på isen ovanför snön :P Lyckades få till en stor snygg vurpa i hög fart och sedan ett par mindre krockar med snön. Men ingen skidutflykt är ju komplett utan att man ramlar, det är ju då man skrattar mest, iaf jag haha :D



Imorgon fyller min farfar 80 år gammal, så jag ska upp och baka 20 cup cakes på förmiddagen, sedan ska jag, brodern min och våran kusin åka och fixa tårtor och sedan blir det firande hemma hos farmor och farfar :)

Nu ska jag kolla på Braking Dawn för tredje gången, fattar inte hur den kan vara så bra.. <3 Men jag kommer säkert somna efter en stund eftersom jag redan har sovit i ca en timme.. Elr så blir jag jätte pigg nu för att jag vill se filmen, haha.

Slänger även in en bild på mina nya favorit jeans som jag köpte i går :D

Godnatt på er, och glöm inte att ställa fram klockan en timme inatt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar