torsdag 22 mars 2012

Sommartider HEJHEJ

Tjoo
Har inte bloggat på ett tag, men de e så de blir, har väl haft annat för mig, tyyyp.

Iaf så tänkte jag att ni skulle få en liten snabbis updateris, orkar inte ta med förra veckan, men dom senaste dagarna iaf (:

I helgen så va jag i ishallen typ hela dagarna. Brorsan spelade hemma cup så va där och jobbade och hejade :) Dom kom till final och fick till slut silver.
Pontus sov även över här i helgen så jag har tvingat honom att kolla på lite hockey, hehe.


I måndags å i tisdags så fyllde min mamma å min bror år så det har varit en del paket, fika och släktingar här. Pannkakstårta bjöd bror min på, och nej han fyllde inte fem... :P

I går va jag hemma hos Pontus hela eftermiddan och gungade kompisgunga, haha :)))
Nu har jag suttit ute på min balkong sedan jag kom hem vid halv två och bla gjort gifs..
^HAHAHA FÅGELN...^
Hela solglasögon osv...

Har inte berättat att jag har blivit brunett heller, höh, men nu vet folk :P


Nu ska jag ringa till Väsebussiluss saken och boka buss platser till Hovfjället åt brorsans kompisar, vi blir sju pers som drar dit å åker skidor på lördag :D
Ska till Sälen också om några veckor, feeet najs :D
Iaf så ska jag dra ut å ta premiär åket på moppen snart och då tar jag svängen förbi ishallen å hälsar på Sanna i cafeterian :))

Ha det så bra ute i det vaaaackra vädret, puss å kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar