söndag 1 april 2012

Marshmallow laser


Min helg har varit super bra! :D

I fredags så gick jag hem till Pontus efter skolan, kollade på torsdagens Big Brother avsnitt och sov i ca 20 minuter tills han slutade skolan. Sen så tog vi en sväng till affären och sen så kollade vi på tv och myste resten av eftermiddan/kvällen, sen så somnade jag i soffan vid halv elva nån gång :P

Sen på lördag förmiddag så gick jag bort till mina tremänningar och åkte med dom hem till mig och fikade här med dom. Senare under dagen, vid halv fem, så åkte jag å min familj till Kristinehamn och mötte upp våra kära småländska kompisar där. Vi kollade på super duktiga Hanna när hon dansade på Christinateatern och sedan så åt vi på restaurang tsm allihopa :))
Vi åkte där ifrån vid elva och då åkte jag direkt hem till Pontus igen, när jag kom dit så kollade vi på film och sedan så gick vi och laaaa oss.

Idag så kom min familj och hämtade upp oss vid klockan ett och så åkte vi hem till min mormor. Min lilla kusin och company är där i några dagar så vi passade på att åka dit och träffa dom :)

Under veckan som kmr så ska jag bara gå i skolan i tre dagar, men under de tre dagarna så ska jag ha utvecklingssamtal, springa 4 km på idrotten och ha matte prov..  Men jag får väl trösta mig med att jag sedan har påskloooov i elva dagar :D

Det får bli ett bildlöst inlägg idag för min mobil kamera vill inte fungera så jag har inga bilder :( Men jag bjuder er på en blandad komplott av låtar ist... c:


Idag har även jag och Pontus varit tsm i två månader
jag är så jävla glad att jag har honom i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar